Abboe

woensdag, augustus 22, 2007

Ambu-ziekenauto!

Wat er vandaag toch met me gebeurde lezers en lezeressen, dat wilt u vast niet geloven.Het was helemaal niet leuk, maar wel wette spannend hoor. Ik had van mijn mama een gedroogde pruim gekregen,






Zo eentje die hierboven staat. Maar toen ik hem wilde opeten ging er iets niet goed. Ik weet niet wat, maar opeens was ie vast in mijn keel. Ik kon heel moeilijk ademen maar gelukkig ging dat nog wel. Mama probeerde hem eruit te krijgen en toen dat niet lukte, moest papa het proberen. Toen dat ook niet lukte, ging mama 112 bellen en kwam de ziekenauto eraan! Gelukkig spuugde ik de pruim uit voordat de ziekenauto er was.














Was ongeveer zo een auto.
En toen gingen de dokters uit die auto mij longetjes even controleren om te kijken of ikke nog wel goed was.

Maar ik kwam door de APK-keuring heen en gingen ze me weer verlaten en toen ging ikke lekker spelen met de autotjes.
Gelukkig was alles goed, maar papa en mama waren wel geschrokken!