Abboe

donderdag, juli 26, 2007

Op vakantie geweest, deel 2

Donderdag werden we zo wakker, nou ja, papa dan, ik was natuurlijk al wakker. Wat papa nog niet wist was dat het een drukke dag zou worden.

Eerst zouden we gaan fietsen, maar papa en mama hadden geen goede route en het was allemaal bospadjes, dus zijn we snel weer terug gegaan naar ons huisje.

We hadden wel een heel mooi uitzicht van het bankje waar we zaten uit te rusten.
Hier kon ik nog ff chillen, maar daarna gingen we nog een wandeling maken en daarna ook nog zwemmen, dat vind ik helemaal woepiewauwie te gek.

Vrijdag gingen we touren. Dat is een rondje rijden met de auto, maar dan heel lang. We gingen naar de Moezel, een hele mooie rivier, met hele mooie bergen er om heen.

Hier stond ik bij Valvith met mn voetjes in de Moezel. Lekker spetteren en spatteren en naar alle boten zwaaien. Mama pas op hoor, je zit daar wel zo lekker, maar denk om die golven......

Te laat! ik had je toch gewaarschuwd. Domme mamma, nu zijn je billen nat!

Dit was het uitzicht wat we hadden bij de Moezel. Allemaal wijngaarden, mooie huisjes en hoge bergen.

Hier zijn we alweer een stukje verder gereden, en omdat het voor mij etenstijd was mocht ik lekker bij mama drinken en ging papa foto's maken van de rivier.

Zo, nu is mijn buikje weer lekker vol.

Maar voor een hapje van de MacDonalds heb ik altijd nog een plekje hoor. Mama had voor mij een Früchte Tute besteld. Een watte???????????? Een zakkie fruit zeggen wij. Wel lekker hoor, appels en druiven, jammie.

En op de laatste dag nog even gek doen. Lekker door het raam heen kusjes geven aan mama.

Het was een hele leuke vakantie!