Abboe

zaterdag, augustus 18, 2007

Un greep uit mun leefe

Hallo Iedereen!
Hier wat fotootjes van wat ik allemaal doe, wette spannend en leuk hoor!

Hier ging plieplauw (buurvrouw) een hanekam in me haar maken. Toen was ik wette stoer (was ik al hoor, maar nu beetje meer)

En hier ging ik arebaie eten, was helemaal vies, maar vond het eg lekker.

Maar toen was ik zoooooo fies, toen moest ik sgoon worde en toen mogt ik in pad.

Maar later font mama dat binnen was heel erg fies, ik font van nie, maar ging mijn mama wel beetje hellepe

Ik ga nu met papa en mama ook bijna elke vrijdag zwemmen. Mijn papa op zijn werk hebben een zwemclub en daar kan ik voor weinig centjes elke vrijdag zwemmelen.
En als je nou fotootjes wil heppe dan moet je even een mailtje sturen naar mijn papa of mama en dan kunnen wij ze naar jou sturen met een emaillepan ofzo, snap ik nog niet helemaal. wil alleen heel hart op de toetsen van de bord slaan en meppen. en dan mijn papa tot wanhoop drijfen als ie is bezig