Abboe

donderdag, juli 26, 2007

Op vakantie geweest, deel 1

Vorige week ben ik samen met papa en mama op vakantie geweest in Duitsland. We zaten in een klein dorpje in de Eifel. Jünkerath.

Hier zie je ons huisje, de onderkant was van ons, en de bovenkant van de mensen die het verhuurden. We hadden een heel groot grasveld voor de deur, kon ik lekker met papa en mama spelen.

Dit was ons uitzicht over het dorp en de bergen er om heen. En de spoorlijn zie je ook lopen.

Dit was de binnenkant van ons huisje. Met oven en magnetron en zelfs een kinderstoel!

Hier ons huisje nog van een andere kant gezien.

Zondagmiddag ging ik lekker wandelen met papa en mama. Nou in mijn geval slaapwandelen. Maar we hebben wel mooie bergen en bossen gezien onderweg.

Kijk maar, daar gaan we. De pahadehen op, de lahanehen in.....

Maandag gingen we naar de VVV, en zwemmen en ook naar de supermarkt. Daar hadden ze hele leuke winkelwagentjes, een race wagen. Toen papa en mama aan het eten uitzoeken waren, had ik stiekum het gordeltje losgemaakt, maar toen viel ik er een beetje uit. AU

Dinsdag gingen we naar Köln. Keulen zeggen wij in Nederland hoor. Toen we daar waren gingen we koffie/thee drinken op een terrasje. En ik kreeg lekker druiven van mama, maar haar thee vond ik ook lekker.

Je kunt natuurlijk niet naar Köln gaan zonder de Dom gezien te hebben. Dus bij deze.

Woensdag hadden we een relax-dagje. 's Morgens lekker een broodje gegeten. Met veel boter. Die had ik over mn hele gezicht gesmeerd.

Zo zie je het nog beter. Mooi ben ik zo hé? Je krijgt er wel lekkere zachte wangetjes van, probeer het ook maar eens.