Abboe

zaterdag, juni 16, 2007

TAART

Vanmorgen heel vroeg, toen iedereen nog sliep heeft mijn mama een heerlijke taart gemaakt. Met aardbeien die oma Coby voor ons gekocht had.
We gingen vandaag op visite bij Marlies in Ede en daar ging de taart mee naar toe. En ik ook!

Hier zit ik bij Marlies op schoot. Met mijn stuk taart. Die mocht ik proeven van papa en mama. Jummie, die aarbeien zien er erg lekker uit, die ga ik eerst proberen.
Maar......... alleen aardbeien eten gaat veel te langzaam, weet je wat.....

... zo doen we dat, gewoon die hele punt taart oppakken, gaat veel sneller. En dan....

... een grote hap

Hmmmmmmmmmmmmmm lekker hoor.
Wil je geloven dat ik de hele stuk taart heb opgegeten. Papa en mama en Marlies waren helemaal trots op mij dat ik zo goed taart kon eten! Ik lust dat wel hoor.