Abboe

zondag, juni 10, 2007

BBQ


Gisteren heb ik voor het eerst ge-BBQ-t. Dat was echt feest. Ik heb zoooooooooooooveeeeeeeeeel gegeten, iedereen stond er van te kijken. Maar er was ook zoveel lekkers, ik kon gewoon niet kiezen. Wil je weten wat ik allemaal gegeten heb?????????

2 1/2 kuikenhaasfiletjes (kipfilet maar dan veeeeeeeeel malser)
4 stukjes stokbrood (of waren het er meer? Ik kan niet tellen, en wilde van alle stukjes die mama had ook nog een hap)
2 kleine porties fruitsalade (had mij mama gemaakt, hmmmmmmmmmmmmm lekker, straks nog lekker als ontbijt het restje opeten)
en nog 3 plakjes komkomkomkomkom ofzo, je weet wel, die groene dingen.
En toen nog drinken ook. Lekker sap van anananananananas.

En toen ik naar bed ging ook nog een dikke fles met pap, heb daar alleen het bodempje van laten staan, dat kon er echt niet meer bij hoor.