Abboe

dinsdag, juni 12, 2007

Mijn eerste...........



... ijsje. Mijn mama dacht rustig een ijsje te kunnen eten. Nou mooi niet he, inleveren mama. Dat lust ik ook. Ik vond het wel raar en koud, maar wel heeeeeel lekker. Vond het ook niet leuk dat het ijsje op was. Maar mama gaat nieuwe maken, dan kunnen we voortaan samen ijsjes eten.



... keer op de fiets. Zaterdagochtend gingen we voor het eerst fietsen. Eerst naar opa en oma Plukkel, nou alleen oma, want opa was weg, toen een rondje om, en toen naar opa en oma de Vries. Daar ging ik mopperen omdat we stil gingen staan. Ja logisch, als je rijdt zie je veeeeeeeeel meer.


... keer met de autotjes spelen. Vet leuk al die autotjes die van papa waren. Maar ik moet ze natuurlijk wel eerst even testen of ze wel goed smaken, anders kan je er niet mee spelen he.