Abboe

woensdag, oktober 24, 2007

Verjaardag (deel 1)

Afgelopen zondag vierde ik mijn 1e (!) verjaardag. Ik was dinsdag echt jarig, maar zondag was al de feest.

Papa had heel veel slingers voor mij opgehangen. En ook balonnen. Dat vind ik echt leuk. Ik ga er elke keer naar lachen. Ik wordt er blij van.

Deze piano heb ik van papa en mama gekregen. Met een stoeltje er bij. Maar ik ga er bij staan, dan kan ik veel meer herrie maken.

Deze taart had mama voor mij gebakken. Ik lust wel taart hoor.

Kijk, in mn ene had een stukje chocoladecake, in mn andere hand een stukje gewone cake. Maar ik kon niet kiezen wat ik het lekkerste vind. Dus ik deed om en om en om en om en om en om een hapje nemen. Nu wil ik elke dag in de keuken cake zoeken. Maar dat is er niet meer.

Beer was ook in feeststemming. Hij had een hoedje op. Was mijn hoedje, maar ik vind hoedjes helemaal niet leuk op mijn hoofd. En beer wel.