Abboe

woensdag, oktober 24, 2007

Verjaardag (deel 2)

Ook kreeg ik van ome Martijn een heeeeeeeeeeeeel groot kado.

Ik kon deze niet zo goed vast houden, dus ging Dylan mij daarbij helpen. In de kado was een driewielerfiets. Ging ik daarna met papa dreiwielerfietsen. Maar dat zie je straks.

Dit is mijn andere vriendinnetje, Zoƫ. Die was ook op mijn verjaardag en ging even laten zien hoe goed ze kan zwaaien.

Dit heb ik dus allemaal voor mijn verjaardag gekregen. Heeeeeeeeeeel veel leuke dingen. Nu ga ik elke dag piano spelen en met pop knuffelen.

Kijk, deze driewieler was in de grote kado. Ik vind het echt leuk om te driewielerfietsen.

En toen ik echt, echt, echt jarig was, gingen we nasi eten. Dat is mijn favolievelingseten. Heb ik dus ook lekker veel van gegeten. En een hele gebakken ei, maar wel in stukjes.